مبل شویی فن باز

محدوده فعالیت : تهران –  مشهد – کرج

 

خدمات مبلشویی فن باز

در زندگی ها گذشت زمان تاثیر زیادی بر روی همه چیز گذاشته است. یکی از آنها لوازم و نوع خانه ها میباشد. در گذشته در خانه های کمتر کسی مبلمان دیده می شد اما الان تقریبا همه در خانه هایشان حداقل یک مبل را دارند البته خیلی ها هم به دلیل های متفاوت مانند کمبود بودجه مبلی در خانه ندارند. خب داشتن مبل در خانه مانند هر وسیله نیاز به مراقبت دارد و باید از آن درست استفاده شود تا با مشکلاتی مانند کثیفی یا خرابی مواجه نشود البته هر مبلی بعد از مدتی استفاده امکان دارد کثیف شود که این به نوع استفاده شما دارد. معمولا اگر گرد و غبار روی مبل بی افتد یا اینکه لکه های کوچکی روی مبل قرار بگیرد خود هر فرد میتواند در خانه به آن رسیدگی کند ولی اگر این لکه ها و گرد و غبار زیاد شود امکان دارد به مشکل بر بخورید برای همین ما به شما شرکت نظافتی فن باز در تهران را پیشنهاد میدهیم.

 

سوالات متداول راجب شستشو مبلمان                     

شاید تا اینجا برای شما سوالات مختلفی راجب شستشو مبلمان پیش آمده باشد، در ادامه میخواهیم به چند تا از آنها که بیشتر پرسیده میشود بپردازیم.

 

آیا مبلمان من که رنگ روشنی دارد بعد از شستشو کدر نمیشود ؟ 

شاید شما نگران این شده اید که مبل من رنگ روشنی دارد و شاید مبل هایم بعد از شستشوی کدر میشود ما با اطمینان میگوییم که خیر. چون دستگاه های شستشوی مبلمان مخصوص این کار میباشد پس هیچ مشکلی بوجود نمی آورد.

خشکشویی مبلمان در خانه یا محل کار است یا کارخانه؟

خشکشویی مبلمان، تشک یا خوشخواب برای اینکه مشکلاتی مانند رفت و آمد کمتر شود در خانه انجام میگیرد اینگونه کار هم سریع تر پیش میرود و زحمت های اضافی از روی دوش شما کم میشود.

آیا با شستشوی مبلمان در منزل تمام لکه ها از بین میرود؟

در جواب این سوال باید بگوییم که بیشتر مواقع لکه های جوهر، غذا و چربی از بین میرود و لکه ای باقی نمی ماند ولی بعضی اوقات لکه های چربی کمی اذیت میکنند اما آنچنانی نمیباشد.

همه مبل ها قابل شستشو هستند؟

شاید به این فکر کرده باشید که آیا همه مدل مبل قابل شستشو هست؟ در جواب این سوال میتوانم بگویم همه مبل هایی که بخش پارچه ای داشته باشند قابل شستشو هستند حالا مهم نیست که پارچه و چوب یا پارچه و فلز باشد ما کاملا بخش پارچه ای را میشوییم.

بعد چه مدتی مبلمان خشک میشود ؟

درباره این موضوع باید بگوییم که وقتی مبلمان یا خوشخواب شما را با دستگاه مخصوص وکیوم خشک میکنیم تقریبا 90% خشک میشود و در 3 الی 4 ساعت بعد کاملا خشک میشود و بدون هیچ مشکلی میتوانید از مبلمان خود استفاده کنید.

 

ثبت سفارش در فن باز : 

ثبت سفارش به 3 طریق

1- سفارش از طریق اپلیکیشن

2- سفارش از طریق سایت

3- تماس تلفنی

شماره ثابت 

021-26411245

09932910121

8 صبح الی 10 شب

 

https://fanbaz.com/

https://tehran.fanbaz.com/

https://mashhad.fanbaz.com/